Thursday, December 23, 2010

Julstress, träningsvärk och julstress...



Körde ett pass Body Pump i förrgår och sedan ingen träning i onsdags, imorse var det olidligt, träningsverk och julstress om vart annat, jag var bara tvungen att fly till gymmet.
60 minuters styrkepass enligt det träningsschema jag fått av Monica på Body Joy, plus ett nytt försök på Coopers Test, jag har förbättrat mig 6 pts sedan senatse testet, så nu ligger jag inte bland de hopplösa fallen i botten utan har medelgod kondition minus enligt tabellen, förut så var jag kass ++. Nu när jag mäter tittar på åldersgrupp 40 +  även om jag inte riktigt är där ännu men snart, det är ju bara ett par, tre, kanske fem månader kvar.
Men 40 är det nya 20 ;).

Nu kommer det en träningsöken, jag jobbar Julafton, Juldagen och Annandagen , gymmet är dessutom stängt Julafton och Juldagen, är det verkligen lagligt?. Resterande vecka jobbar jag kväll dvs 15-23 så jag borde kunna klämma in ett eller två pass i veckan, i alla fall ett måste jag få in, sen är det nyår. Tänkte undvika nyårsdagen på gymmet, inge bra dag. Det finns ju i och för sig ett litet gym på jobbet, kanske lagom för att hålla träningsverken på stången.

Träningsöken

No comments:

Post a Comment