Thursday, March 17, 2011

Men så där ja.

Dagsform;
Mycket god, för att inte säga strålande.

Träning;
Genomför nu på morgonen, och det känns att jag inte varit där på lite mer än en vecka, värsta svackan och sjuka kids. Men nu är jag nog i gång igen.
20 minuter på löpbandet i lagom takt, men fan va tråkigt det är skall se om jag kan hitta min MP3 spelare för att roa mig lite på bandet.
Ryckte lite i maskinerna det vanliga schemat, manjag måste fokusera mer på ryggen märker jag, skall se om jag kan tweeka till det ännu mera

Agenda;
Börjar jobba imorgon igen efter 2 veckors ledigheten, nu kommer det en kvälls vecka (innefattar helgen) och sedan så följs det av en dagvecka. Hoppas på att orka träna under kvällsveckan, har ju lite tid på mig innan man går till jobbet.

Men ingen kexchoklad.

No comments:

Post a Comment