Tuesday, May 17, 2011

Träningsöken...

Dagsform: Hyfsad.

Träning:
Det har varit ont om träningstillfällen de senaste veckorna, dels så har jag en irriterande muskelinflammation i höger arm, kan vara musarm, som inte vill ge med sig sedan så har det varit dag pass på jobbet och denna vecka även utbildning mån - ons. Hoppas på ett pass Torsdag och Fredag.

Agenda:
Jobbar natt helg och är sedan "ledig" mån - sön även om jag normalt borde jobba natt mån - tors. Detta har blivit skiftat på grund av den SÖF jag skall delta i under den veckan (ons - sön) så jag skjuter upp mina veckodags nätter till veckan där efter. Annars händer det lite spännande saker på jobbet som jag tror är bra och kommer att ge mig massor med motivering.

Vad händer i övrigt?
Det är en Cirkus i stan jag sprang förbi i morse för att fota lite men tiden var knapp så vi får se om jag kan ta lite bilder i kväll. Nej vi kommer inte gå på den trots ihärdiga försök om övertalning från den juniora biten i familjen. Vi såg i alla fall kameler på väg till skolan i dag.

Kamel

No comments:

Post a Comment