Thursday, November 18, 2010

Gymmet i dag igen...

Intro träning, blev ett pass med Louice (tror jag hon hette), fick lite råd och tips samt en genomgång av lokaler och maskiner.

Vägde in mig idag, dessutom, och insåg att jag låg betydligt närmare målet än jag trodde, jag ligger på 90,5 kg och 94kg som jag trodde, detta med en fetthalt på 27%.
Målet är nu att tappa ca ner till 80kg eller straxt där under, vilka vägar har jag dit?
1. Pulver
2. Pulver mat och träna
3. Mat och träna

Alt 1 är ju snabbt, men så djävla tråkigt, Alt 3 är ju det bästa men tar ju så lång tid, alternativ 2 är ju det som känns mest attraktivt, eller så kastar vi in alternativ 4, Pulver och träna, inte bra men snabbt, jag måste i all fall bränna minst 500 kcal mer än jag tar in varje dag.
Publish Post
En sak är säker i alla fall.
Hejdå cola och godis.

1 comment:

  1. Skit i pulvret och ät mindre portioner och rätt.Blir både snällare mot kropp och själ. Räkna kalorier(bör dock inte tas för allvarligt) så skall du se att det går undan om du kombinerar det med träning. jag räknar ut dag för dag hur mycket jag behöver och har koll på mitt basala behov. Alternativt så kan du köra en vecka på pulver för att krympa magsäcken och sedan äta mindre portioner.Men då skulle jag inte råda dig att träna värst mycket under pulverveckan.

    ReplyDelete