Tuesday, January 11, 2011

24 km turfrunda...


I går (måndag) gav jag mig ut på en lite tur på stan, såg till att vara inne straxt efter 8 på morgonen. Klev av London viadukten, och började sedan med att bestiga utsikts punkten ovanför Skeppgården för att tagga en GPS punkt på toppen av denna. Gick sedan ner och över söder, kors och tvärs för att tagga GPS punkter på vägen. Efter att ha knata över halva söder, styrde jag sedan fötterna mot Gamla stan, för att plocka zonerna i Ga stan och sedan ta mig till Matrix för en stunds vila, mat och telefonladdning, det var tänkt att bli en timmes rast men det blev nästan 2 för att det tog sån tid att ladda telefonen. Mental notering om att köpa mig ett extra batteri till luren.
Efter lunch blev det en tur över Östermalm och sedan tog jag tuben från Östremalstorg till Zinkensdamm, för att gå till slussen för hemfärd.

Summa 43 taggade zoner och 24 km loggade...
En bra dag, trodde jag skulle känna av det mer i dag men är hyfsat pigg och känner inte av benen och ryggen över huvud taget. Det enda som spökar är fötterna, dom tog lite stryk, skall jag fortsätta i den här takten så behöver jag kolla över mina kängor.

Jag var så oförskämt fräsch i dag så jag tog mig till gymmet i dag och körde ett tungt styrkepass, dock inget cooper i dag av sina förklarliga skäl.

Runkeeper loggarna från dagens eskapade...
Tur 1
Tur 2
Tur 3
 

No comments:

Post a Comment