Wednesday, January 19, 2011

Abstinens...

Har grym abstinens att gå till gymmet, det får bli på Fredag med lite tur det beror dock på hur jag mår och när jag vaknar på fredag. Kliver ju av nattskiftet på Fredag morgon, och jag tänker inte göra samma tabbe som jag gjorde förra rundan, dvs sov inget på fredag förmiddag utan höll mig vaken till kvällen, och det var en miss i beräkningen.
Nu blir det sova fram till kanske 13:00 och sedan gymmet för att kicka i gång och kanske klara sig att vara vaken fram till i alla fall till nio på fredag och på så sätt hoppas kunna vända dygnet.

Vi får se hoppas dock jag orkar till gymmet på fredag.

Sen så är det ju dax för Coopers test igen det var ju ett tag sedan jag gjorde det eller var det nyligen, kommer inte i håg.

Nästa vecka är det ledigt och det blir en hård Turfvecka, kanske skall satsa på plats 4  men det är 20k pts som är svåra att ta in, blir nog att bara befästa 5:e platsen och försöka ta 100 zoners märket och Eager beaver.

No comments:

Post a Comment