Sunday, January 30, 2011

Äntligen är Turfomgången över, trots serverhicka...



I och med att servern kraschade just i dag så vet jag inte riktigt om det är så att jag kom in som 5a eller 6a, vi får se, jag satt standby för att åka in och jobba zoner om Nugator skulle börja ta mark. Men det var svårt att se nu i och med att servern eller ja databasen var knas.

Simon på turfa.se skrev följande:

Hej!

Vi (jag) gjorde ett litet misstag nu i morse när vi skulle förbereda oss inför månads-skiftet vilket medförde att poängen såg ut att vara lite obskyra, poängen är återställda nu och den rätta vinnaren ska koras. Tyvärr innebär detta också att några förlorar vissa unika zoner som de kämpat för (ett tag) som tomtebloss skrev, men var lugna, det kommer också kunna återställas inom några timmar.

Vi beklagar misstaget och hoppas att ni får riktigt skoj i nya omgången!

/Turf-team

Jag vet att killarna jobbar som fan med Turfa.se men en sån här sak får inte hända just så här nära slutet.
Man blir fan lite stressad och det gör att det känns lite för mycket garage, speciellt när man som jag investerat så enormt mycket tid i att ta zoner, förra veckan gick jag närmare 90 km och lade mellan 4 och 5 timmar om dagen på att knipa zoner. Totalt i Januari har jag lagt straxt över 220km under fötterna på att turfa. Inte bara för att plocka poäng utan även för att försöka förbättra min kondition.
Min fittnes report på runkeeper:
stewelundin's RunKeeper FitnessReports | RunKeeper - Del 1
stewelundin's RunKeeper FitnessReports | RunKeeper - Del 2
Men denna månad kommer jag nog inte delta i Turfandet utan det blir nog Mars eller April nästa gång det beror lite på hur schema och jobb ser ut. Så i Februari blir det fokus på gymmet.

1 comment:

  1. Sorry för det inträffade, vi tar åt oss av kritiken,men du behöver inte vara orolig när det gäller din placering;)

    ReplyDelete