Sunday, February 13, 2011

-21, täckbyxor och alla hjärtans dag.

När jag vaknade i morse och tittade på termometern så stod den på minus 21 grader c, förbannat kallt, så det blev täckisar, kängor och varma handskar.
Frozen_medium 
Dagsform:
God men trött, detta är en helvetes vecka med nästan noll i träning och tidiga mornar...

Träning:
Blir ingen förrän på Lördag, detta då jag jobbar mellan 07:00 och 15:00, och där med hämtar kidsen.


Men jag var på gymmet i går en sväng;
Lite lätt jogging på löpbandet, shit vad jag vill ha barmark nu för jag hatar löpbandet, man kommer liksom ingen vart. Sedan så blev det maskiner med hög puls under ca 60 min, och jag kan konstatera att de nya övningarna funkar hyfsat bra, Nu handlar det bara om lite finslipning av rörelser så tar dom nog perfekt, och nu har jag även ett par övningar med fria vikter, och då blir formen viktigare och viktigare.
Gissar att jag kommer ett känna massor typ måndag eller tisdag.

Agenda:
Jobb och mest jobb men en sväng, med spel på Onsdag kommer jag hinna med, 17:00 på RPS med Nisse, Fille, Fredrik och Daniel, vuxna män gör saker tillsammans. Hoppas även på att hinna måla klart mina Screaming Eagles, får se hur det går.

Det är ju Alla hjärtans dag i dag, just det ja, undrar om det verkligen går att tina upp några hjärtan i dag? Men det är ju bara ett kommersiellt jippo som allt annat, måste säga att jag ogillar det ganska kraftigt ärligt talat.
Varför firar vi alla hjärtans dag.
File:St-Valentine-Kneeling-In-Supplication.jpg
St Valentin
Huttrar vidare denna morgon.

No comments:

Post a Comment