Monday, February 7, 2011

En grym gymrunda...

Dagsform:
Den var hyfsad i morse när jag vakande men nu är jag helt slut och matt i hela kroppen, var en sväng på gymmet och tog ut mig totalt, först coopers test och sedan det vanliga programmet i ett rasande tempo för att hålla pulsen. Dock så hade jag nog tankat för lite energi då jag inte riktigt orkade med de sista 2 övningarna, jag kunde inte lyfta armarna och kroppen ville inte riktigt lyda. Skönt att få sig en genomkörare och det känns riktigt motiverande och drivande.


Coopers test resultat so far.
Tabeller för resultat beräkningar hittar du här coopers test.
Agenda:
Dagen bjuder inte på så där jätte mycket, men det blir Jobb i kväll mellan 15:00 och 23:00, fram till dess så blir det nog soffläge eller kanske lite läsande. Har blivit BETA testare för ett figurspel som heter Field Of Glory 2.0, så jag bör plöja reglerna så snart det bara går och komma igång och spela. Denna vecka är svår spelad men nästa och veckan därpå borde funka bättre, kanske dax att damma av fransoserna.
Veckan i övrigt är plottad med;
Onsdag. Tandläkarbesök, skall träffa min nya tandläkare för första gången, då Leif Linnarson gått i pension och lämnat över till en ny stjärna, skall bli lite spännande och nervöst jag hatar att gå dit.
Torsdag. En session med Monica "min tränare" på Body Joy, henne jag snackar med om jag behöver lite hjälp med min träning. Det behöver jag nu då vissa övningar inte tar där dom borde och jag tror jag gör något fel.

Det blir nog ytterligare ett pass på gymmet också troligen Fredag eller Tisdag, jag vet inte ännu

Hittade denna tabell för Coopers test lite enklare än dom jag har sedan tidigare, men den ger inga mätvärden utan bara resultaten...
Cooper Test Table

Väl mött...

No comments:

Post a Comment