Thursday, February 10, 2011

Fredag, ledig och Syltrygg...

Dagsform:
God, även om dagen är  slut så har det varit en bra dag, med gym, jobb och lite hobby, dock ingen familj...

Var på gymmet i dag och träffade min PT eller medlemstränare Monica på Body Joy detta för att jag behövde lite hjälp med mina övningar för ryggen som jag inte tyckte tog där dom skulle utan att dom bara gick på axlar och armar främst. Det hela berodde troligen på två orsaker 1. jag drar upp axlarna för att kompensera och 2 mina armmuskler är lite försvaga ännu och dom får jobba mer än ryggen och där med så känner jag inte effekten i ryggen. Också passade hon på att fylla på mina övningar med 5 eller 6 nya för att stärka ryggen, så nu skall Syltryggen få sitt. Jag hadde dock inte tid att gå igenom alla nya övningar i dag så det får bli ett besök på Lördag eller söndag för att testa hur lång tid det nya programmet tar.
Mental notering
Sänk axlarna...

I morgon (i dag egentligen) är jag ledig och det fram till måndag...

No comments:

Post a Comment