Tuesday, February 15, 2011

Värmebölja, karatetrött och näsblod.

Värmeböja, det var ju bara -5 grader i morse men det kändes värre än så, men det beror nog på att jag är trött som få.
Mental notering;
Sluta sitt uppe och glo på dåliga filmer, i går kväll såg jag på "G.I. Jane" , den är i och för sig inte så där jätte dålig  måste jag säga  och en riktigt bra motivator vad gäller träning, man kanske skulle ta och se Rocky, får tanka ner Eye of the Tiger till nästa pass på gymmet.
G.I. Jane
Hmm måste jobba lite på mina pushups

Dagsform:
Karatetrött, kommer i säng alldeles för sent och måste upp åt helvete för tidigt, blödde näsblod på busshållplatsen, jag tror jag klarade kläderna.

Träna:
Nope

Agenda:
Vuxna män gör saker tillsammans, bordgameing på RPS med polarna.

Just det ja, Warlord levererade igår, mina dragoner och kanoner kom i går nu så finns det inga ursäkter, nu väntar vi bara på att dom skall leverera Scraming Eagles delarna som saknades och figurerna som var skadade i leveransen.

No comments:

Post a Comment